Friday, October 3, 2008

perihal lelaki

laman yang dicipta khas untuk mu kaum lelaki yang ingin sesuatu yang baru.........



Ruangan ini mempunyai unsur-unsur seks yang terdiri dari grafik kartun
berkaitan persetubuhan. Pelawat dibawah 18 tahun atau mereka yang tidak
arif mengenainya hendaklah segera keluar dari laman ini. Rencana dan
grafik dalam laman ini hanya untuk tujuan pendidikan dan promosi produk
pemangkin seks bagi kegunaan lelaki dan wanita. Bagi sesiapa yang
mendapati bahan dipaparkan tidak sesuai sila tekan Alt-F4. atau [Tutup]

________________________________________
Memperkenal 'Minyak Power Lazat Jimak' - MPLJ bagi zakar lelaki:-

Assalamu`alaikum w.b.t.
Gambar di atas menunjukkan minyak sapu zakar yang dikenali dengan nama MPLJ iaitu Minyak Power Lazat Jimak.
A. . MPLJ Botol Kecil
B. . MPLJ Botol Besar
C. . Warisan Suri - Herba khas untuk wanita.




Fungsi MPLJ yang hendak diperkenalkan ini adalah untuk merangsang lebih rasa nikmat sewaktu melakukan persetubuhan. MPLJ ini berfungsi sebagai :-
A. Menyuburkan zakar dan menambahkan pengaliran darah. Aliran darah yang lancar akan membantu zakar membesar, menegang dan memanjang dengan sempurna.
B. Memberi kekuatan zakar untuk menujah (menembusi) ke lubang faraj dengan penuh yakin dan bertenaga.
C. Mengetatkan saluran faraj. MPLJ membantu aliran cecair dalam faraj dikurangkan untuk mengetatkan saluran rahim dan melazatkan persetubuhan.
D. Melambatkan inzal (air mani keluar) dan mempercepatkan klimaks kaum wanita.




Kesemua kelebihan MPLJ yang dinyatakan di atas hanya dapat dinikmati oleh lelaki yang normal iaitu lelaki yang sentiasa menjaga kepentingan kesihatan zakarnya dan sentiasa menjaga kesihatan tubuh badan. Walau bagaimanapun jika pihak lelaki kerap menggunakan MPLJ ini insya`Allah dapat merawat dan mencegah hal-hal yang berikut:-
A. Mengatasi masalah cepat inzal (terpancut ) ketika bersetubuh. Ini merupakan petanda awal bakal berhadapan dengan penyakit mati pucuk.
B. Mencegah batang zakar lembik dan sukar untuk menembusi faraj.
C. Mengatasi zakar yang lambat membesar dan tidak menegang dengan sempurna.
D. Mencegah zakar daripada lambat terangsang.
Penyakit seperti ini biasanya disedari oleh kaum lelaki apabila umur meningkat 30 tahun ke atas. Sebelum itu, majoriti lelaki menyangka perkara itu biasa sahaja dan bagi kaum wanita pula tidak faham masalah klimaks. Apabila sudah sekian lama berpengalaman melakukan hubungan seks atau melalui kajian-kajian yang dibuat, baru mereka sedar bahwa selama ini mereka tidak pernah mencapai kepuasan dan kelazatan sebenar dalam hubungan seks. Apabila diteliti betul-betul, ramai didapati orang lelaki yang menghadapi masalah lemah syahwat. Sungguhpun begitu, perkara ini bukanlah satu masalah besar. Masih tidak terlambat jika cepat bertindak. Malah terdapat seorang lelaki (guru kepada guru saya) yang berumur hampir satu ratus tahun tetapi masih memiliki zakar yang keras besar, tegang berurat-urat dan mampu melakukan seks dengan baik, walaupun melakukan seks bersama dengan isteri termudanya yang jarak umurnya begitu jauh. Beberapa petua penjagaan kesihatan zakar akan diberikan.
Marilah kita lihat cerita bergambar gelagat orang lelaki seperti di bawah:-
Ketika mula-mula terjumpa.! - Cuba mengggoda -





- HASILNYA -

Inilah kisahnya seorang lelaki. Apabila melihat wanita yang bertubuh seksi terasa macam terus sahaja hendak meratahnya seolah-olah mampu mengulinya sampai ke pagi! Rupa-rupanya hampas! Tidak terdaya berperang walaupun tiada yang melawan.!! Inilah yang dikatakan semangat mendahului keupayaan! Inilah dia lelaki milenium sekarang. Kalah sebelum berjuang! dan inilah tanda lelaki-lelaki berpenyakit mati pucuk. Oleh itu ambillah langkah berjaga seawal-awalnya, mencegah adalah lebih baik dari mengubatinya!..













Melalui cerita bergambar di atas, di antara punca zakar menjadi lemah dan tidak mampu melawan adalah kerana memiliki perut yang sangat besar, sangat tua dan juga lelaki yang tidak pandai menjaga kesihatan zakar dari peringkat permulaan. Dalam kes begini, setinggi mana pun kekayaan, kita akan merasa rendah diri dan terhina dengan sendirinya kerana tidak mampu berjuang dengan kaum yang lemah yang tidak melawan! Salah satu punca utama penyakit lemah syahwat ini juga berpunca dari penyakit prostat. Melalui statistik, daripada lima orang lelaki sekurang-kurangnya seorang akan mengidapnya. Penyakit ini boleh di atasi jika cepat mengambil langkah berjaga-jaga dan merawatnya. Di bawah adalah gambarajah tempat berlakunya penyakit prostat.

Rajah 1: Zon prostat.
Prostat menyebabkan aliran zakar tersumbat. Akibatnya zakar tidak mampu membesar, memanjang dan mengeras seperti biasa dan tidak bermaya.
Rajah 2: Zakar yang sihat.
Gambar kiri adalah contoh zakar yang menjadi idaman wanita. Dengan MPLJ, insya`Allah batang zakar boleh ditegakkan ke atas sehingga mampu menyentuh titik G-Spot iaitu satu titik klimaks di dalam rahim wanita ! Rajah kanan.
Ucapkan 'terimakasih' pada suami ataupun isteri yang telah bersusah payah memuaskan masing -masing! Dengan MPLJ , pasti anda akan merasa lebih lazat dan penuh keceriaan! Insya`Allah!
Penyakit prostat ini akan menghalang darah mengalir keseluruhan batang zakar. Akibatnya zakar tidak mampu mengembang dan tidak boleh memanjang. Oleh itu, sebelum menggunakan sebarang ubat, carilah ubat untuk merawat penyakit prostat ini terlebih dahulu. Begitu juga dengan penyakit perut buncit. Segala penyakit adalah berpunca dari perut. Pemilik perut yang besar terbukti lemah syahwatnya. Ada kes di mana zakarnya akan tenggelam dan mengecil, amat mengecewakan. Oleh itu, carilah ubat untuk mengurangkan berat badan dan juga mengurangkan lemak pada perut.
Ubat MPLJ tidak menjanjikan keajaiban sehingga berani mendakwa menyebabkan kehebatan luarbiasa pada zakar. Tetapi untuk lelaki yang normal , inilah satu-satunya ubat yang patut dicuba kerana ianya sangat mujarab dan menyenangkan kaum wanita. Zakar anda mampu menjadi seperti dalam Rajah 2 di atas iaitu tegak menongkat ke atas, tegang, keras dan membesar.
Sebagai pengguna, semenjak awal tahun 80an saya sendiri telah mencuba pelbagai jenis ubat. Pendek kata hampir semua ubat yang ada di pasaran (terutama buatan dari negara sendiri dan juga seberang), telah saya cuba. Kebanyakan ubat yang ada di pasaran adalah berasaskan minyak. Kaedah menggunakannya perlu menunggu lebih dari setengah jam sebelum melakukan persetubuhan. Minyak jenis seperti ini juga boleh membantu melancarkan pengedaran darah atau sebagainya. Masalahnya, mungkin akan menyebabkan bertambah licin (lembab/lekit) ketika persetubuhan. Kelemahan ubat dari jenis begini tidak disukai bagi wanita yang suka melakukan seks oral. Ada ubat yang kena disapu pada zakar dan dibiarkan kering selama setengah jam. Kemudian zakar perlu dibasuh semula dan barulah boleh melakukan persetubuhan. Bagi pihak lelaki yang cuai atau sudah tidak sabar untuk bersetubuh akan membasuhnya sambil lewa. Isteri akan merasa mual jika melakukan seks oral. Rajah di bawah menunjukkan seks oral adalah merupakan salah satu kegemaran majoriti wanita. Sila lihat Rajah A, B dan C di bawah seperti yang berikut:-







Pihak suami akan cuba mengelakkan isteri dari melakukan seks oral sekiranya menggunakan minyak jenis sapu, padahal seks oral merupakankan kegilaan majoriti wanita. Tanpa seks oral, rangsangan wanita untuk mencapai klimaks menjadi terlalu lama. .Oleh kerana zakar telah berlendir dengan berminyak maka seks oral tidak dapat dilakukan. Jika dilakukan juga boleh menyebabkan kaum wanita merasa mual atau muntah, akibatnya mereka terus hilang selera bersetubuh. Majoriti ubat jenis sapu yang berada dipasaran adalah dari jenis berminyak sebegini. Bagi wanita yang tidak berminat atau tidak mengetahui melakukan seks oral, tidaklah menjadi masalah kerana ubat jenis ini juga memberi kesan yang positif. Kelikatan ubat ini insya`Allah boleh mengetatkan rahim dan boleh menyebabkan isteri merasa seronok. Dalam hal ini, pihak lelaki mestilah mampu bertahan lama untuk mengelakkan dari terpancut awal kerana pihak lelaki juga akan merasa nikmat yang luar biasa. Sebenarnya sukar untuk menemukan wanita yang tidak suka kepada seks oral, hakikatnya jika mereka dapat melakukan seks oral pun sudah memadai untuk melepaskan 'gian' jika tidak sempat untuk melakukan persetubuhan. Kaum wanita yang tidak suka melakukan seks oral adalah satu kerugian dari mendapat kenikmatan yang amat besar! !.
Oleh itu, bagi suami yang mempunyai isteri suka kepada seks oral, biarlah dinikmati sepuas-puasnya dahulu, kalau boleh biarlah dia 'game' dulu. Jangan berkelahi dengannya. Setelah itu mintalah izin sebentar ke toilet untuk mencuci zakar dan mengelapnya kering-kering, Kemudian gunalah MPLJ. Dalam keadaan ini sudah pasti isteri akan mengerang sekali lagi dan mencapai klimaks buat kali kedua. Pasti isteri akan berpuas hati dan terlena kelazatan. Pastikan isteri bangun pagi untuk solat subuh! Jangan terlelap terus!
Pihak isteri juga boleh membantu suami menyapu MPLJ keseluruh zakar suami. Ajarlah isteri cara mengurutnya supaya zakar yang terangsang akan lebih berkesan apabila menyapu MPLJ ini. Isteri akan seronok melihat zakar suami yang membesar, keras dan panjang dan tidak sabar untuk diperlakukan semahunya untuk mencapai klimaks seterusnya. Insya`Allah. Sila lihat Rajah C di sebelah kiri.


TESTIMONI
-1- Ada pasangan suami isteri yang tidak pandai melakukan seks oral. Sisuami telah membeli ubat ini dan menggunakannya tanpa pengetahuan isterinya. Isteri mereka merasa amat kelainan dari biasa dan merasa sungguh nikmat. Setelah beberapa kali mengulangi menyapu MPLJ ini, barulah isterinya faham, malah isteri sendiri akan membelinya bila budget suami lari!.
.
-2- Terdapat suami sengaja tidak membenarkan isterinya melakukan seks oral. Isterinya merajuk dan marah sebab seks oral adalah kegemarannya. Walau bagaimanapun isterinya masih boleh bersabar kerana merasa sungguh lazat dan nikmat ketika bersetubuh. Setelah belajar teknik penggunaan barulah isterinya faham. Kali ini ubat MPLJ ini digunakan selepas isterinya menikmati seks oral sepuas-puasnya sehingga hampir klimaks. Penggunaan MPLJ ini tidak perlu tunggu lama. MPLJ terus mesra dengan zakar dan juga saluran rahim isteri dalam waktu yang sangat singkat. Seks mereka hebat setiap kali melakukannya. Tahniah!.
.
-3- Ada pula pasangan yang berbeza teknik penggunaannya. Ada pasangan telah menggunakan MPLJ untuk bersetubuh terlebih dahulu. Setelah sama-sama puas menikmati hubungan seksnya, barulah siisteri menikmati seks oral. Sisuami akan mencuci terlebih dahulu zakarnya bersih-bersih setelah selesai seks awalnya. Kemudia siisteri meneruskan dengan seks oral sehingga mereka mampu mengulangi tanpa perlu menggunakan MPLJ yang lain. Isteri boleh memperolehi klimaks berkali-kali dengan kaedah ini. Zakar tetap akan membesar, mengembang dan menegang jika kerap menggunakan MPLJ ini.
.
-4- Ada banyak kes di mana isteri-isteri pengguna tidak habis-habis memuji-muji kehebatan suaminya. Mereka meluahkan perasaan kepuasan dan kenikmatan sebab lazatnya bersetubuh dan berkata:-
(
Macam mana abang buat sampai senak saya dibuatnya.
( )
Dasyat betul! macam mana boleh rasa sampai ke pangkal.
(
Macam mana abang punya ni boleh besar dan panjang.. lain betul!..


-5- Saya mempunyai beberapa pelanggan yang gemuk dan buncit sangat perutnya. Beliau membeli dua botol kecil MPLJ kerana yakin dengan ubat ini, tetapi malangnya apabila digunakan, sebaik sahaja zakarnya menembusi lubang faraj isteri, zakarnya tidak mampu hendak sorong tarik kerana rasa ketat yang mencekam seolah-olah menggengam zakarnya. Sebelum ini dia rasa ok sahaja sebab rahim isterinya mempunyai cecair yang banyak. Fizikal zakarnya tidak mampu menegang dan tidak mampu membesar akibat perut yang buncit. Perut yang buncit juga akan mengganggu pundi kencing dan boleh menurunkan rangsangan seks. Jika anda seperti ini, perlulah menjaga kesihatan tubuh anda dahulu. Tubuh yang sihat akan mempunyai zakar yang bertenaga. Bagi lelaki yang tidak bermasalah, insya`Allah anda akan dapati MPLJ membantu meningkatkan lagi kelazatan dan kenikmatan persetubuhan. Bagi kaum wanita, hadiahkan suami ubat ini untuk kelazatan persetubuhan anda.
-6- Terbaru : Seorang pelanggan telah mencuba ubat ini menyapu lengannya yang berkudis (badang) berbintik-bintik sebesar syiling 20sen. Pada malamnya, beliau tidak dapat tidur lena kerana berdenyut dan bisa-bisa akibat menyapu MPLJ pada tangan. Tanpa diduga, keesokannya kudisnya mengering dan saiz kudis mengecil. Setalah digunakan selama tiga malam, alhamdulillah lengan tangannya hampir baik spenuhnya.
-7- Terbaru : Pelanggan (di Kuala Terengganu) seperti testimoni 6 di atas kebetulan telah melawat anak saudaranya. Ditakdirkan anak saudaranya telah luka akibat termasuk batu karang sebesar ibu jari pada kakinya. Dalam keadaan panik, anak saudaranya telah mencabut batu karang yang bergerutu-gerutu itu. Akibatnya darah banyak mengalir dan kakinya membengkak hampir sekali ganda. Dalam keaadaan panik, pelanggan ini (seperti testimoni 6 di atas) yang kebetulan membawa MPLJ ini menyuruh membuka balutan kaki anak saudaranya itu. Tanpa fikir panjang beliau telah memasukkan semua MPLJ ke dalam luka tersebut. Seperti dirinya, pada malam itu, anak saudaranya mengerang kesakitan, tetapi dengan izin Allah swt, keesokan harinya, bengkaknya terus surut dan lukanya terus mengecut.
-8- Saya ingin berkongsi pengalaman. Saya telah menggunakan MPLJ beberapa kali. Pada masa mula-mula menggunakan MPLJ saya tidak dapat rasa perbezaannya. Kalau adapun mungkin rasa macam sedikit rapat saluran faraj isteri. Setelah mendayung, akhirnya seperti biasa sahaja juga. Sebenarnya saya TERLUPA untuk lap lendir (cecair) yang meleleh pada batang zakar yang keluar dari faraj isteri. Apa yang kami suami isteri lakukan adalah seperti berikut:-
a. Lap keseluruhan zakar dan permukaan faraj dengan tisu lembab setiap kali ada cecair meleleh yang keluar dari faraj.
b. Lap sikit-sikit semula zakar dan faraj dengan tisu kering.
Seterusnya kami terus mendayung, akhirnya kami dapat mencapai rasa nikmat sebenar persetubuhan seperti apa yang dikatakan oleh pengusaha MPLJ ini iaitu memperolehi lazat jimak yang sangat memuaskan. Kami ingin mengucapkan ribuan terima kasih dan tahniah.
Apa yang dinyatakan dalam testimoni ini adalah satu kebenaran. Jika anda menggunakan MPLJ dengan tertib, insya`Allah apa yang saya nyatakan ini menjadi kenyataan dan insya`Allah anda akan memesan terlebih awal lagi kerana bimbang kehabisan stok di rumah anda.
Ada pula yang mendakwa bahawa adalah tidak benar penggunaan minyak sapu boleh membuat zakar menegang dan sebagainya. Mereka mendakwa tidak ada bukti saintifik membuktikan keberkesanan ubat jenis sapu ini. Dakwaan ini sebenarnya berbau cemburu. Mereka lupa bahawa beribu-ribu dan mungkin berjuta-juta bahan yang telah menyembuh penyakit, para saintis kita masih terkial-kial mencari bukti kerana mereka meletakkan 'sebab' untuk terjadinya sesuatu! padahal sesuatu itu boleh berlaku tanpa sebab! Sebab itu, saintis kita masih ketinggalan dari segi perubatan. Contohnya, dengan menggunakan air sejuk sahaja sudah beribu-ribu pesakit telah sembuh setelah gagal diusahakan oleh para doktor. Ini menunjukkan kemungkinan ubat-ubatan herba ramuan orang Melayu Islam ini disertai dengan doa-doa (Al-Quran) yang kesannya tidak mampu dihurai oleh ilmu perubatan moden walaupun diuji dengan menggunakan peralatan moden yang canggih. Oleh itu, sebelum kita membuat dakwaan, kita berpaling sahaja dari menggunakan ubat itu jika tidak percaya ataupun mencubanya. Tidak salah mencuba, jika rasa mahal, berkongsilah membelinya. Bagi diri saya yang mempunyai ramai isteri setelah sekian lama, sudah pasti memerlukan kehebatan fizikal dan zakar yang bertenaga untuk tujuan seks. Bagi saya, seks adalah satu perkara yang sangat penting dan tidak boleh dipandang ringan. Oleh itu, saya akan sentiasa mencari ubat-ubatan atau bahan-bahan suplemen untuk mengekalkan kesihatan tubuh dan juga kesihatan zakar. Alhamdulillah, MPLJ adalah satu-satunya herba yang terbaik dan tidak pernah mengecewakan saya. Jika anda seorang yang normal iaitu bukan mati pucuk, bukan cepat inzal (terpancut) atau tiada sebarang penyakit, insya`Allah anda akan dapati penggunaan ubat ini memberi kepuasan seks yang sangat hebat. Saya ingin mengajak tuan puan semua mencubanya. Ini hanyalah satu pelaburan yang kecil sahaja jika anda mencuba. Perkara yang kecil itu selalunya membawa kejayaan yang besar. Oleh itu marilah mencuba demi kepuasan, kenikmatan dan kelazatan isteri atau suami anda, Insya`Allah.
Pembuatan:
MPLJ ini diproses menggunakan 53 jenis herba . Hanya dua bahan herba tempatan sahaja digunakan iaitu pinang muda dan nyiur lempa. Bahan lain merupakan rempah ratus yang diimport dari negara luar iaitu dari China dan India. Menurut sejarah, resepi ubat ini diambil dari sebuah kitab lama (ratusan tahun dahulu) yang telah ditulis hasil dari perkongsian ilmu dari beberapa orang pakar perubatan pengamal herba dari beberapa buah negara, Wallahua'lam . Sunggguhpun begitu, Alhamdulillah ubat ini dengan izin Allah swt tidak mengecewakan sesiapa yang telah menggunakannya. Oleh kerana bahan-bahan yang digunakan adalah rempah ratus yang diproses sedemikian rupa sehingga menjadi minyak, maka ianya adalah suci dan tidak melanggar hukum syarak iaitu HALAL . Walau bagaimanapun selepas digunakan hendaklah dibersihkan dengan betul supaya air boleh lalu pada zakar kerana ini merupakan salah satu syarat sah ketika mandi junub.
Kaedah penggunaan:
Ambil beberapa titik MPLJ (lebih kurang 5 titik bagi botol besar atau 5 celupan batang penutup bagi botol kecil) dan sapu rata-rata keliling batang zakar dan juga pada kepala zakar. Sapu juga sedikit pada mulut zakar untuk melambatkan inzal.

KESANNYA!..
Sejat seperti dinding berapit,
Kesat kusi seperti lidah kucing,
Kesat seperti daun mempelas,
Hangat seperti bara tempurung,
Kejal seperti tanah liat,
Lekit seperti pinang muda,
Kering seperti abu di dapur,
Ketat seperti genggaman budak ,
Ketat seperti paip berputar.
Mendayunglah dengan penuh lazat dan nikmat!..


Sebaik-baiknya tunggulah dua atau tiga minit dahulu sebelum menujahkan zakar ke faraj isteri untuk mempastikan ubat ini benar-benar mesra dengan batang zakar. Jika cecair isteri banyak keluar meleleh pada zakar, lapkan dengan kain lembut yang lembab. MPLJ ini masih tetap mesra dengan zakar walaupun dilap dengan kain atau tisu lembap. MPLJ menyebabkan rahim menjadi sempit dan seolah-olah memegang batang zakar dengan kemas. Dari pandangan mata kasar, anda tidak akan kelihatan apa-apa pada zakar, kerana MPLJ tidak berlekit atau berminyak . Jika anda sapukan dengan tisu basah pada zakar selepas digunakan, anda akan dapati zakar anda masih kesat dan lazat melakukan persetubuhan. MPLJ juga akan menyebabkan rahim isteri anda mengecil dan padat jika digunakan selalu, insya`Allah.
Jenis Semenanjung Malaysia (RM) Sabah & Sarwak (RM) Brunei (BD) Singapore (SD)
A. MPLJ Botol Kecil* 50.00 55.00 50.00 50.00
B. MPLJ Botol Besar 150.00 155.00 150.00 150.00

POS berdaftar secara PERCUMA.. E-melkan : Alamat, Nama & Nombor Talipon yang Tepat.
Harga pasaran:-


.

* : MPLJ botol kecil boleh digunakan sehingga 30 kali.
Pesanan Online:
Jualan hanya dibuat secara online sahaja untuk memudahkan pembelian. Ubat jenis-jenis seperti ini biasanya dijual dan sangat laku dipasar-pasar malam sahaja. Malangnya bagi kaum wanita amat jarang sekali turut serta mengeliling penjual untuk membelinya atau mendengar penerangan. Setakat ini, pengusaha ubat ini tidak membenarkan dipasarkan melalui pasar malam kerana dibimbangi akan dipalsukan. Mungkin ada penjual yang akan menambah minyak masak biasa untuk meraih keuntungan berlipat ganda. Untuk menjaga kualiti dan dijamin dari pemalsuan, maka ubat ini dijual hanya dari satu sumber sahaja iaitu melalui laman web ini sahaja. Tidak ada blog atau laman web lain yang akan menjual ubat ini buat masa ini. Sekiranya ada, akan dimaklumkan melalui web atau blog ini. Oleh itu bagi sesiapa yang berminat untuk memesan ubat ini silalah membuat pesanan seperti berikut:-
Bayar kepada : Halimah Sa`adah Bte Omar
Akaun Maybank : 163019385586
No.HP: 013 6286121,
E-mel: minyakpower@yahoo.com
Setelah pembayaran dibuat, silalah emelkan semua maklumat berikut kepada :
minyakpower@yahoo.com
Untuk tujuan pengesahan pembayaran dan pengeposan produk:-
a. Nama, nombor talipon dan alamat POS.
b. Bukti pembayaran , samada dicopy dan paste dari portal laman web bank pembayaran atau discankan slip pembayaran jika bayaran dibuat di kaunter.
c. Jenis ubat ( A atau B ) dan bilangan botol yang dipesan.

Langkah-langkah meningkatkan kekuatan zakar:-
a. Jangan minum ais dan apa sahaja minuman bergas.
b. Jangan menggunakan penghawa dingin terlalu kuat, ia akan melemahkan zakar kerana zakar yang dingin tidak mampu mengalirkan darah yang banyak untuk membesar dan menegangkan zakar.
c. Elak memakan makan yang sejuk.
d. Jangan memakai seluar dalam yang ketat. Ketika memakai seluar dalam, cuba amalkan adjust batang zakar dinaikkan ke atas iaitu menyentuh perut untuk melegakan zakar dan penghasilan aliran darah yang sempurna.
Semasa tidur, elakkan memakai sebarang seluar dalam.
f. Urutlah zakar sekurang-kurangnya 10 minit setiap hari untuk membentuk zakar yang keras, besar dan bertenaga.
g. Jangan menghisap rokok.
h. Jangan minum minuman keras.
i. Jangan bersetubuh sebaik sahaja selepas makan.
j. Jangan makan nasi berulamkan air. Minum air lebih kurang lima minit setelah selesai makan nasi, melainkan jika tercekik.
k. Jangan buang air kecil dalam air. Wallahu`alam.
SOALJAWAB:-
Saolan1 Adakah MPLJ ini panas ketika menggunakannya?
Jawaban. TIDAK. MPLJ tidak panas tetapi boleh membuat zakar tidak sejuk supaya membantu pengaliran darah yang sempurna untuk pengembangan dan pembesaran serta ketegangan yang memuaskan.
Soalan 2 Bagaimana jika isteri terus melakukan seks oral selepas melakukan persetubuhan yang menggunakan MPLJ tanpa dibersihkan terlebih dahulu.
Jawapan. MPLJ diproses menggunakan herba-herba dan rempah ratus. Sebenarnya tidak ada masalah dan tidak kesah jika isteri ingin terus dengan seks oralnya. Dalam keadaan khayal mungkin isteri tidak sedar pun, ianya tidak memudharatkan. Ramai pengguna lelaki menyatakan biasanya mereka tidak membasuhnya dahulu kerana isterinya tidak sabar terus melakukan seks oral. Syabas!..

Soalan 3 Harga satu botol kecil MPLJ ini mahal? Kenapa begitu?
Jawapan. Sekiranya sesiapa inigin membelinya kurang dari harga ini, pihak kami tidak akan sanggup menjualnya. Kami tahu akan kualitinya, keberkesanannya dan betapa sukar sekali untuk memprosesnya. Dari segi penggunaan, satu botol kecil ini boleh digunakan melebih sebulan. Jika anda bersetubuh selang sehari, anda boleh menggunakan sehingga dua bulan. Ini hanyalah merupakan satu pelaburan yang sangat-sangat kecil tetapi pengguna akan mendapat kelazatan bersetubuh yang memuaskan. Bagi suami yang acuh tidak acuh bersetubuh mungkin boleh menggunakan MPLJ ini sehingga enam bulan atau lebih.

Saoalan 4 Jika MPLJ ini sesuai untuk lelaki normal, adakah produk lain yang dikeluarkan untuk merawat lelaki yang lemah syahwat?
Jawapan. Untuk pengetahuan pengguna, formula asli pembuatan MPLJ adalah daripada hasil gabungan herba-herba untuk memproses produk-produk kami yang lain. Produk kami ini telahpun mendapat kelulusan dan berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia dan layak untuk dieksport. Produk MPLJ ini adalah resepi tambahan sebagaimana yang tertulis dalam kitab-kitab rujukan formula asal ubat ini. Di antara produk lain kami adalah terdiri daripada Kopi Power, Pil herba untuk sakit sendi, kencing manis, lemah-lemah badan, lemah tenaga batin dan sebagainya. Insya`Allah semuanya telah kami uji keberkesanannya. Sesiapa yang pernah mencuba Kopi Power kami insya`Allah tidak akan berminat dengan mana-mana kopi lain. Ujian telah kami lakukan dengan ramai sahabat mengenai Kopi Power kami. Hasilnya, semua rasa bagi kopi-kopi lain yang berada di pasaran yang diminum ketika itu tidak dapat dikenalpasti lagi rasanya kerana tertutup dengan rasa aroma nikmat kopi kami. Insya`Allah, kami akan mula mengedar Kopi Power kami di kedai-kedai dengan harga RM4 (Di Semenanjung Malaysia) sebungkus mulai pertengahan bulan April ini. Harga Kopi Power ini agak mahal sedikit dari kopi-kopi yang lain tetapi sudah tentu sekali ianya berbeza. Aroma dan rasa herba hebat dalam Kopi Power kami insya`Allah sukar untuk dilupakan.

Soalan 5 Bolehkah saya menyapu sedikit ubat ini pada kelentit isteri sebelum bersetubuh?`
Jawapan. Boleh jika anda ingin berbuat demikian. Yang penting, sapu rata-rapa MPLJ sekurang-kurangnya 2/3 daripada batang zakar yang bermula dari kepala zakar hingga ke pangkal. Kelentit juga merupakan satu bahagian otot kecil yang akan bergesel dengan batang zakar, maka jika anda menyapu padanya mungkin juga memberikan kesan yang sangat menyeronok dan melazatkan, insya`Allah.
Soalan 6 Bolehkah kami dapatkan agen-agen di negeri-negeri lain atau negara-negara lain?
Jawapan. Setakat ini kami belum melantik mana-mana agen di mana-mana negeri atau negara lain walau sudah ada yang membuat permohonan. Buat masa ini kami hanya menjual secara online untuk memudahkan pengguna, MPLJ akan terus dihantar ke rumah. Oleh kerana produk ini mahal dan berkualiti, pihak kami tidak mahu ianya menjadi bahan yang tersimpan pada agen dan menjadi laibiliti atau risiko pada agen. Oleh itu, bagi mana-mana pihak yang ingin membeli, terus sahaja daripada kami dan terjamin untuk memperoleh dari pengeluar yang sebenar. Apabila setiap negeri sudah mempunyai pengguna yang tersendiri, kami akan buka peluang ini pada agen untuk mewakili kami. Dalam situasi begini, memudahkan agen untuk melariskan jualan dan tiada stok tertunggak.
SEKIAN TERIMA KASIH. SELAMAT MENCUBA. ASSALAMU`ALAIKUM.

No comments: